Suedia planifikon të ndërtojë rrugën e parë elektrike të përhershme në botë!

Ndërsa BE miratoi një ligj historik muajin e kaluar për të kërkuar që të gjitha makinat e reja të shitura të kenë zero emetime CO2 nga viti 2035, vendet europiane po nxitojnë të përgatisin infrastrukturën e nevojshme për lëvizshmërinë pa karburante fosile.

Dhe Suedia tani po e kthen një autostradë në një rrugë të përhershme të elektrizuar – e para e këtij lloji në botë. Në një rrugë elektrike, makinat dhe kamionët mund të rimbushen gjatë vozitjes. Ekspertët thonë se karikimi dinamik u lejon atyre të udhëtojnë në distanca më të gjata me bateri më të vogla dhe të shmangin pritjen në stacionet e karikimit.

Vendi skandinav ka qenë pionier i rrugëve të elektrizuara përmes disa projekteve pilot, duke përfshirë rrugën e parë të përkohshme elektrike në botë. Autostrada e zgjedhur, rruga europiane E20, lidh qendrat logjistike midis Hallsberg dhe Örebro, të vendosura në mes të tre qyteteve kryesore të vendit, Stokholmit, Goteborgut dhe Malmos.

Projekti është aktualisht në fazën e prokurimit dhe është planifikuar të ndërtohet deri në vitin 2025. Mënyra e tarifimit për E20 nuk është vendosur, por ekzistojnë tre lloje të tarifimit: sistemi katenar, sistemi induktiv dhe sistemi përçues.

Sistemi i katenarisë mund të përdoret vetëm për automjete të rënda. Sepse përdor telat e sipërm për të siguruar energji elektrike për një lloj të veçantë autobusi ose tramvaji. Në vitin 2018, Trafikverket inauguroi hekurudhën e parë në botë të karikimit për automjetet elektrike në rrugët publike si pilot midis aeroportit Arlanda të Stokholmit dhe një zone logjistike logjistike në Rosersberg.

Përgjatë një shtrirjeje të gjatë 2 km, një hekurudhë elektrike është futur në asfalt, mbi të cilën kamionët elektrikë ulin një krah në lëvizje që merr energji. Karikimi i përçueshëm funksionon si një karikues për telefonat inteligjentë. Në vend që të lidhin një karikues, këto automjete elektrike speciale kanë një bllok ose pllakë në rrugë dhe kur automjeti është sipër tij, blloku e karikon automjetin me valë.

Sistemi i karikimit induktiv përdor pajisje speciale të groposura nën rrugë që dërgojnë energji elektrike në një spirale në automjetin elektrik. Spiralja në automjet e përdor atë energji elektrike për të ngarkuar baterinë. Në vitin 2020, ajo ndërtoi një rrugë elektrike me valë për kamionë të rëndë dhe autobusë në qytetin ishullor të Visby.

Ndërsa pjesa më e madhe e Sistemit Elektrik Rrugor (ERS) fokusohet te kamionët, një studim i fundit sugjeroi që makinat private mund të përfitojnë gjithashtu. Studimi simuloi modelet e lëvizjes së 412 makinave të drejtuara private në pjesë të rrugëve kombëtare dhe evropiane suedeze dhe zbuloi se kombinimi i karikimit në shtëpi me karikimin dinamik mund të zvogëlojë madhësinë e baterisë deri në 70 për qind.

Vende të tjera si Italia, Britania e Madhe, Shtetet e Bashkuara dhe India po dyfishojnë ndërtimin e sistemeve ERS. Me planet për të pasur një zgjerim prej 3,000 km të tjera rrugë elektrike deri në vitin 2045, Suedia ka partnerizuar me Gjermaninë dhe Francën për të shkëmbyer përvojë përmes autoritetit dhe bashkëpunimeve kërkimore në rrugët elektrike. Gjermania dhe Suedia kanë objekte demonstrimi në rrugët publike prej disa vitesh dhe Franca planifikon të sigurojë një seksion pilot me një rrugë elektrike.

/ SCAN

Lexo gjithashtu
Total
0
Share