Veliçkovski: Mbrojtja e konsumatorëve në shërbimet e pagesave, prioritet i marrëveshjes kornizë me bankat

Drejtorisë për sisteme të pagesave në Bankën Popullore, Igor Veliçkovski, ka njoftuar se nëpërmjet Ligjit të ri për Shërbimet e Pagesave dhe Sistemet e Pagesave, i cili harmonizon rregullat e vendit tonë me ato të Bashkimit Evropian, qytetarët do të kenë më shumë garanci dhe mbrojtje kur bëjnë pagesa me banka ose institucione të tjera financiare

“Qytetarët mund të mbyllin llogaritë e pagesave dhe kartat e pagesës në çdo kohë dhe bankat nuk mund të paguajnë tarifë për këtë, nëse kontrata e klientit me bankën është më e vjetër se gjashtë muaj. Me kërkesë të klientit, banka është e detyruar të mbyllë menjëherë llogarinë, por nëse kontrata parashikon një afat njoftimi, atëherë banka ka maksimum 30 ditë për të ndërprerë shërbimin, gjë që përcaktohet me Ligjin e ri për Shërbimet e Pagesave dhe Sistemet e pagesave”, tha Veliçkovski

Ai gjithashtu theksoi se qytetarët duhet të lexojnë me kujdes marrëveshjen kuadër me bankën, e cila rregullon të drejtat dhe detyrimet për shërbimet e pagesave. Nëse banka nuk respekton marrëveshjen kuadër, ose ngarkon tarifa të papranueshme, qytetarët mund të ankohen në bankë ose në Bankën Popullore, e cila do të ndërhyjë në përputhje me rrethanat.

Veliçkovski gjithashtu bëri të ditur se qytetarët kanë mundësi të zëvendësojnë kontratat e vjetra me kontrata të reja kornizë, të cilat ofrojnë mbrojtje më të madhe ligjore. Ai shtoi se bankat nuk mund të ngarkojnë tarifa për mbylljen e llogarive ose kartave të pagesave, përveç në rastet kur kontrata është më e shkurtër se gjashtë muaj. Edhe në këto raste, tarifat duhet të jenë të arsyeshme dhe të bazohen në shpenzimet faktike të bankës.

Lexo gjithashtu
Total
0
Share