Si konsumatorët po vazhdojnë të udhëtojnë pavarësisht frikës së recesionit dhe inflacionit?!

Inflacioni i vazhdueshëm dhe normat më të larta të interesit kanë tendosur shumë buxhete familjare dhe konsumatorët po i shmangen disa blerjeve si projektet e përmirësimit të shtëpive apo veshjet. Por miliona konsumatorë amerikanë nuk po heqin dorë nga pushimet e tyre.

Një sondazh i Deloitte nga muaji i kaluar zbuloi se 50% e të anketuarve planifikonin të bënin pushime që përfshinin strehim me pagesë gjatë verës, nga 46% vitin e kaluar. Në shenjë kërkese të fortë, Administrata e Sigurisë së Transportit kontrolloi rreth 10 milionë njerëz gjatë fundjavës së Ditës së Përkujtimit, pak më shumë se e njëjta periudhë në para-pandeminë 2019.

Kjo javë rriti parashikimin e korrigjuar të fitimeve për këtë tremujor, falë kërkesës së fortë dhe karburantit më të lirë. Shumë udhëtarë po shohin një lehtësim kur rezervojnë bileta ajrore ose mbushin rezervuarin përpara një udhëtimi rrugor, të paktën krahasuar me vitin e kaluar. Çmimet për biletat e linjës ajrore, për shembull, ranë 0.9% në prill nga një vit më parë, sipas inflacionit të fundit federal të lexuar.

E megjithatë, shpenzimet e konsumatorit kanë filluar të moderohen në përgjithësi, por “kategoritë që po mbajnë më të forta janë kategoritë e udhëtimeve”, tha Jason Gaughan, kreu i produkteve të kartave të kreditit të konsumatorit në Bank of America. Çmimet ndryshojnë shumë në varësi të vendit ku planifikojnë të shkojnë udhëtarët. Një fluturim i brendshëm në SHBA vajtje-ardhje është mesatarisht 306 dollarë këtë verë, 19% më pak nga viti i kaluar, megjithëse ende 6% më i lartë se në vitin 2019, sipas faqes së udhëtimit Hopper.

Kufizimet e kapacitetit për shkak të mungesës së avionëve dhe pilotëve kanë ndikuar në rritjen e linjave ajrore dhe kanë mbajtur çmimet e larta për muaj të tërë.

Udhëtimet ndërkombëtare janë rënkuar këtë vit pasi vendet në mbarë botën heqin kufizimet e pandemisë. Por ka ende shumë kërkesa për destinacionet vendase që dominuan udhëtimet gjatë pandemisë. Kjo është veçanërisht e vërtetë sepse linjat ajrore kanë rritur kapacitetin për në Europë dhe destinacione të tjera ndërkombëtare, por pazaret janë të vështira për t’u gjetur gjatë muajve të pikut të pranverës dhe verës.

Biletat ajrore për në Europë janë mesatarisht 1,167 dollarë vajtje-ardhje këtë verë, 36% më shumë nga viti i kaluar, treguan të dhënat e Hopper.

Akomodimi gjithashtu ka qenë më i shtrenjtë këtë vit, madje edhe brenda hoteleve të SHBA-së, mesatarisht 60.6% nga janari deri në prill, me tarifa mesatare për natë prej 152.68 dollarë, sipas firmës së të dhënave të hoteleve STR. Kjo është rritur nga 63% e banimit dhe tarifat mesatare të natës prej 130,05 dollarë gjatë së njëjtës periudhë në 2019, dhe nga 58,4% e zënies dhe tarifat mesatare prej 141 dollarësh në natë vitin e kaluar.

Por ka dallime të mëdha midis disa destinacioneve për shkak të ndryshimit të modeleve të udhëtimit.  Konsumatorët që kërkojnë të kursejnë para në udhëtime duhet të jenë fleksibël. Ekspertët e udhëtimeve sugjerojnë rezervimin jashtë periudhave tradicionale të pikut, si gjatë sezonit në vjeshtë, megjithëse ka kompromis, si mundësia për mot më të keq.

/ SCAN

Lexo gjithashtu
Total
0
Share