Pse Google po përballet me një padi të re reklamash prej disa miliarda dollarë?!

Një padi është ngritur kundër Google për të kërkuar 3.4 miliardë paund (4.2 miliardë dollarë) kompensim për botuesit për të ardhurat e humbura. Pretendimi, nga ish-redaktori i teknologjisë i Guardian, Charles Arthur, pretendon se Google ka përdorur në mënyrë të paligjshme një pozicion dominues në reklamat në internet në një mënyrë që reduktuar atë që botuesit mund të bënin prej tyre.

Google tha se do të luftonte fuqishëm veprimin “spekulativ dhe oportunist”. Kjo është e dyta padi e tillë, pasi një çështje e ngjashme u nis në nëntor.

Kjo u soll nga ish-drejtori i Ofcom, Claudio Pollack, i cili po kërkon deri në 13.6 miliardë paund dëme nga gjigandi i teknologjisë.

Rastet kanë të bëjnë me teknologjinë e reklamimit adtech që vendos në një fraksion të sekondës se cilat reklama në internet do të shohin konsumatorët, sa do të kushtojnë dhe sa do të fitojnë botuesit.

Reklamimet në ekran në internet është burimi kryesor i të ardhurave për shumë faqe interneti. Rregullatori i konkurrencës në Mbretërinë e Bashkuar, Autoriteti i Konkurrencës dhe Tregjeve (CMA), po heton gjithashtu dominimin e Google në teknologjinë e reklamave.

Në padinë, e cila u ngrit të enjten, Arthur pretendon se për shkak të abuzimit të Google me pozitën e saj, çmimet e shërbimeve adtech u rritën dhe të ardhurat nga shitjet e reklamave të botuesve u ulën në mënyrë të paligjshme.

“CMA aktualisht po heton sjelljen anti-konkurruese të Google në adtech, por ata nuk kanë fuqinë për ta detyruar Google të kompensojë ata që kanë humbur. Ne mund ta korrigjojmë këtë gabim vetëm përmes gjykatave, prandaj po e paraqes këtë pretendim ,” shkroi ai.

/ SCAN

Lexo gjithashtu
Total
0
Share