Kalifornia “eliminon” kamionët me naftë – Rregulla të forta edhe për lokomotivat. Synimi mbetet ulja e ndotjes së ajrit

Në Kaliforni janë miratuar rregulla të reja sipas të cilave kërkohet që të gjitha automjetet e mesme dhe të rënda të shitura në shtet në vitin 2036 të kenë emetim zero. Guvernatori Gavin Newsom u shpreh se me këto veprime që kërkojnë që të gjitha shitjet e reja të kamionëve të rëndë të jenë zero emetim dhe të trajtojnë ndotjen e trenave në shtetin ameirkan, synohet që të jenë një hap më afër arritjes së lagjeve më të shëndetshme dhe ajrit më të pastër për të gjithë kalifornianët.

Rregulli gjithashtu kërkon kalimin e flotës ekzistuese në automjete me emetim zero. Automjetet e mëdha, flotat lokale të dërgesave dhe ato qeveritare duhet të kalojnë në emetim zero deri në vitin 2035, kamionët e plehrave dhe autobusët lokalë deri në vitin 2039 dhe traktorët e automjetet e specializuara deri në vitin 2042.

Bordi i rregullatorëve vlerëson se reduktimi i ndotjes nga rregullat për kamionët do të rezultojë në 26.6 miliardë dollarë në kursime shëndetësore nga më pak goditje astme, vizita në dhomën e urgjencës dhe sëmundje të frymëmarrjes dhe do të kursejë 48 miliardë dollarë në kostot e funksionimit të kamionëve.

Shoqata Amerikane e Kamionëve ka kritikuar vendimin për të detyruar transportuesit motorikë të blejnë automjete me emetim zero. Shoqata tha se pronarët e flotës mund të përfitojnë nga përjashtimet bazuar në teknologjinë e disponueshme për të siguruar që ata mund të zëvendësojnë kamionët më të vjetër ndotës me ata që kanë motorët më të pastër në vend.

Ndërsa kamionët përfaqësojnë vetëm 6% të automjeteve në rrugët e Kalifornisë, ato përbëjnë mbi 35% të emetimeve të oksidit të azotit të prodhuar nga transporti i shtetit dhe rreth 25% të emetimeve të gazeve serrë në rrugë. CARB miratoi rregullore të reja për lokomotivat që kërkojnë që deri në vitin 2030 vetëm ata më pak se 23 vjeç të mund të operojnë në shtet.

Lokomotivat me ndërprerës, industriale dhe të pasagjerëve të ndërtuara duke filluar nga viti 2030 do t’u kërkohet të operojnë në konfigurime me emetim zero në Kaliforni dhe për transportin e linjës së mallrave duke filluar nga viti 2035. Shoqata Amerikane e Kamionëve në gusht votoi për të kërkuar që të gjitha automjetet e reja të shitura në shtet deri në vitin 2035 të jenë hibride, ose elektrike.

/ SCAN

Lexo gjithashtu
Total
0
Share