Cristiano Ronaldo është nën hetim nga UEFA për “reklamim të rremë” pas postimit të tij në rrjetet sociale gjatë fitores dramatike të Portugalit në ndeshjen me goditje penale kundër Sllovenisë në Euro 2024. Ronaldo ndau të dhënat e ritmit të zemrës së tij dhe emëroi kompaninë e matjes WHOOP, duke ngritur shqetësime për reklamim të paautorizuar.
Reklamimi i padrejtë përfshin një kompani që përpiqet të lidhë produktet ose shërbimet e saj me një ngjarje që tashmë ka sponsorë zyrtarë. Një shembull i njohur është nga Euro 2012, kur Nicklas Bendtner shfaqi nënveshjen e tij me markën Paddy Power gjatë një festimi pas golit, duke rezultuar në një gjobë prej 80,000 eurosh dhe një ndalje ndërkombëtare për një ndeshje nga UEFA.
Partneriteti i Ronaldos me WHOOP, një kompani që projektonte pajisje për të ndjekur metrika si ritmi i zemrës dhe performanca sportive, është në qendër të kësaj polemike. Gjatë Euro 2024, WHOOP publikoi të dhënat e ritmit të zemrës së Ronaldos nga fitoret e Portugalit në goditjet penale në rrjetet sociale.