CEO i një kompanie duhet të jetë aktiv në mediet sociale, tri arsyet kryesore

Më pëlqen të mendoj për CEO-t sikur e kanë jetën e tyre profesionale të ndarë në dy sektorë të gjerë: lideri i përditshëm i kompanisë dhe personi publik që përdor ndikimin e tij për t’u angazhuar me publikun dhe përfundimisht për të ndërtuar ndërgjegjësimin e markës. Është e vështirë të imagjinohet një CEO që nuk e ka bërë të parën, pasi udhëheqja e përditshme kërkohet nga kreu i një organizate të çdo madhësie. Por, çfarë ndodh me këtë të fundit?

Si CEO, burimet tuaja sociale do të shihen dhe do të mbështeten tek të gjitha llojet e grupeve, nga punonjësit e mundshëm që kërkojnë t’i bashkohen kompanisë tuaj te investitorët që duan të punojnë me ju.

Duke pasur këtë në mendje, ja tre arsye pse CEO-t duhet të jenë aktivë në mediat sociale.

Ju mund të krijoni një personalitet për biznesin tuaj

Po, bizneset janë grupe njerëzish, qenie njerëzore që punojnë së bashku për të arritur qëllime të përbashkëta, por publiku nuk e sheh domosdoshmërisht kështu. Ata shohin logon tuaj dhe selinë tuaj, ata elementë pa fytyrë që nuk bërtasin saktësisht “Ne jemi njerëz, ashtu si ju!” Si rezultat, thjesht nuk ka shumë mundësi për angazhim atje.

Ju, si CEO, mund ta luftoni këtë duke u futur në mediat sociale dhe duke pasur një personalitet. Si? Nuk është aq e vështirë. Filloni biseda rreth temave që kanë kuptim për ju. Kontaktoni miqtë tuaj në industri për t’i lënë ata të shprehin mendimet e tyre. Ndani qasjen e kompanisë suaj për çështje të ndryshme. Në këtë mënyrë, ju do t’i bëni publikut me dije se çfarë bën kompania juaj dhe si duhet të ndihen njerëzit për të.

Ju mund të jeni aty ku është audienca juaj

Një pyetje që mund të keni në këtë pikë nëse jeni të rinj në mediat sociale është, “Cilën platformë të përdor?”

Ju duhet të shkoni atje ku është audienca juaj, por kjo mund të nënkuptojë gjëra të ndryshme për CEO të ndryshëm. Shumë CEO përdorin LinkedIn dhe Twitter. LinkedIn është rrjeti më profesional, kështu që është një vend i mirë për angazhimin B2B dhe B2C, dhe Twitter është një mënyrë e shpejtë dhe e përshtatshme për t’i çuar opinionet tuaja tek publiku.

Më pak CEO përdorin Facebook dhe Instagram si platformën e tyre kryesore të mediave sociale, por kjo varet nga ju. Ju e njihni industrinë tuaj. Konkretisht në Shqipëri CEO-t i gjeni lehtësisht në Facebook e madhe edhe në Instagram. Kërkoni se ku mund të merrni më shumë angazhim dhe më pas shkoni në platformën më të qëndrueshme për kompaninë tuaj.

Ju mund t’i trajtoni vetë marrëdhëniet tuaja me publikun

Një arsye e fundit pse duhet të jeni aktiv në mediat sociale është se ju jep një platformë nga e cila mund të menaxhoni marrëdhëniet publike të biznesit tuaj.

Nëse keni një profil mjaft të mirë në mediat sociale, mund të përdorni famën tuaj për t’u angazhuar me ndikues që mund të jenë në gjendje t’ju ndihmojnë, të shmangni çështjet që mund të bëhen probleme dhe të merreni me fatkeqësitë aktuale të PR.

Deklaratat e bëra në shtyp për të adresuar këtë apo atë dështim priren të mos lexohen aq mirë. Ju flisni gjuhën tipike të sipërmarrjes që thjesht nuk përshtatet me njerëzit. Në vend të kësaj, si CEO mund të dilni në publik duke u bërë aktiv në LinkedIn ose Twitter për të vendosur të dhënat e drejtpërdrejta mbi atë që ndodhi, si ndiheni për të dhe çfarë do të bëni për ta korrigjuar atë. (Kristopher B. Jones/ INC)

Lexo gjithashtu
Total
0
Share