Linjat ajrore do të fluturojnë 4.35 miliardë pasagjerë këtë vit, afër rekordit të 2019-ës pasi industria rikthehet nga pandemia Covid, tha një grup industrie.
Sektori gjithashtu do të kthehet në të gjelbër, me fitimet neto të parashikuara për të arritur në 9.8 miliardë dollarë në 2023, ose dyfishi i vlerësimeve të mëparshme, të rritura nga fundi i kufizimeve të Kinës për Covid, sipas Shoqatës Ndërkombëtare të Transportit Ajror (IATA).
Shoqata shtoi se humbjet e saj në vitin 2022 ishin gjysma më e keqe se sa vlerësohej më parë në 3.6 miliardë dollarë.
“Performanca financiare e linjës ajrore në vitin 2023 po tejkalon pritjet”, tha drejtori i përgjithshëm i IATA Willie Walsh në një deklaratë gjatë mbledhjes së përgjithshme vjetore të shoqatës në Stamboll.
“Përfitueshmëria më e fortë mbështetet nga disa zhvillime pozitive. Kina hoqi kufizimet e Covid-19 më herët gjatë vitit nga sa pritej,” tha Walsh.
Ndërsa çmimet e karburantit të avionëve mbeten të larta, ato janë moderuar gjatë gjysmës së parë të vitit, shtoi ai.
Inflacioni u rrit në mbarë botën pasi pushtimi rus i Ukrainës në shkurt 2022 rriti kostot e energjisë, por çmimet e naftës dhe gazit natyror kanë rënë që atëherë.
“Në anën e kostos, ka një lehtësim,” tha Walsh.
“Pasiguritë ekonomike nuk e kanë zbehur dëshirën për të udhëtuar, edhe pse çmimet e biletave thithin kostot e larta të karburantit”, shtoi ai.
Pandemia shkatërroi industrinë e linjave ajrore, e cila humbi 137 miliardë dollarë kur vendet vendosën bllokime dhe mbyllën kufijtë në vitin 2020.
Sektori humbi 42 miliardë dollarë të tjerë në 2021 dhe ishte ende në të kuqe vitin e kaluar pasi Kina, një treg i madh, vazhdoi të zbatonte kufizimet e Covid-it që u hoqën përfundimisht në dhjetor.
SCAN