Këto janë tri gjëra që janë bërë të zakonshme, por që janë ende të gabuara për t’u bërë.
Ngasja me rezervë
Papastërtia grumbullohet në fund të rezervuarit, duke dëmtuar injektorët dhe sistemin e karburantit, duke ulur gjithashtu besueshmërinë e motorit.
Gjithashtu, rritet rreziku për të mbetur pa karburant, gjë që më pas krijon probleme dhe komplikime shtesë për automjetet me naftë.
Kapaku mbetet e varur
Kjo i referohet një situate ku kapaku i karburantit, pasi hapet para mbushjes, mbetet e varur në skajin e makinës, në vend që të qëndrojë në vendin e caktuar në pjesën e brendshme të kapakut.
Kjo ndot pjesën e brendshme të kapakut dhe papastërtia mund të futet në rezervuar, duke dëmtuar më tej motorin.
Tek “klikimi i parë”
Çdo pajisje mbushëse ka një sistem të bazuar në presion që ndalon rrjedhën e karburantit kur mbushet në nivelin e kërkuar, dhe shumë vazhdojnë të mbushin rezervuarin “deri në majë”.
Kjo e bën të gjithë sistemin më të vështirë për t’u përdorur dhe redukton besueshmërinë e motorit, dhe sasi të tepërta të karburantit ikin nga makina, e cila ndot mjedisin, mund të shkaktojë zjarre dhe kushton më shumë.
Për shkak të gjithë kësaj, mbushni rezervuarin e karburantit vetëm deri në klikimin e parë të pompës së karburantit.