Në fillim të vitit 2023, Bashkimi Evropian votoi për rregullore të rrepta të emetimeve që ndaluan në mënyrë efektive shitjen e automjeteve të reja me motorë me djegie.
Në atë kohë, zhvillimi i automjeteve elektrike ishte në mbingarkesë dhe tendencat tregonin rritje të kërkesës, por mjerisht, kohët kanë ndryshuar.
Siç raportohet, ekzekutivi i lartë shprehu shqetësim të thellë për qëndrueshmërinë e prodhuesve nëse ndalimi mbetet në fuqiAi theksoi pozicionin e Kinës si një furnizues kryesor i baterive, i cili do të kërkonte bashkëpunim të konsiderueshëm në një kohë kur marrëdhëniet midis qeverisë kineze dhe vendeve perëndimore nuk janë mirë.
Kjo pasi shitjet e automjeteve elektrike janë kryesisht në rënie midis shumicës së markave pas valës fillestare të blerësve deri në fillim të viteve 2020.
“Një korrigjim i objektivit 100% të BEV për vitin 2035 si pjesë e një pakete gjithëpërfshirëse të reduktimit të CO2 do t’u mundësonte gjithashtu kompanive më pak mbështetje nga Kina për bateritë”, tha Zipse.
Ndryshe, BMW dhe Volkswagen kanë shtyrë përpara zhvillimin e motorëve të rinj me djegie, siç kanë bërë shumë prodhues të tjerë të automjeteve. /Telegrafi/