Industria e linjave ajrore amerikane do të goditet nga një “cunam i daljes në pension të pilotëve” që do të çojë më tej mungesën e pilotëve në vend, duke kufizuar disponueshmërinë e fluturimeve për pasagjerët dhe duke vënë presion në rritje mbi tarifat, i tha Kongresit të mërkurën një grup industrie i quajtur Black.
Më shumë se gjysma e pilotëve që punojnë sot arrijnë moshën e detyrueshme të daljes në pension prej 65 vjetësh në 15 vitet e ardhshme dhe pilotët më të rinj nuk po i kompensojnë ata që plaken. 42 shtete kanë më pak shërbim të linjës ajrore tani sesa përpara pandemisë, 136 aeroporte kanë humbur të paktën një të katërtën e shërbimit të tyre dhe linjat ajrore kanë ndërprerë plotësisht fluturimet në 11 aeroporte më të vogla. qytete që lidhen me qendra më të mëdha.
Më shumë se 500 avionë që i përkasin linjave ajrore rajonale janë ulur duke mbetur pa punë e pa pilotë të mjaftueshëm për t’i fluturuar, dhe ata që fluturojnë janë përdorur deri në 40% më pak se në të kaluarën.
Shumica e linjave ajrore ende nuk kanë rivendosur plotësisht shkurtimet e shërbimeve që bënë gjatë pandemisë, edhe përballë rezervimeve rekord në disa kompani. Ky kombinim i kapacitetit të kufizuar dhe kërkesës së fortë po çon në çmime që janë dukshëm mbi nivelet para pandemisë.
Grupi i Black përfaqëson transportuesit rajonalë që ofrojnë shërbime ushqyese për linjat ajrore më të mëdha si American, United (UAL) dhe Delta (DAL). Ato linja ajrore të mëdha po përballen gjithashtu me mungesë pilotësh, por ata kanë punësuar pilotë larg transportuesve rajonalë, duke shkaktuar një problem edhe më të keq për pasagjerët dhe qytetet që varen prej tyre.
Linjat e mëdha ajrore punësuan më shumë se 13,000 pilotë në vitin 2022, sipas Black, pothuajse të gjithë nga transportuesit më të vegjël që përfaqëson RAA. Më shumë pilotë fituan licenca vitin e kaluar se kurrë më parë, por ato 9,500 hyrje të reja nuk ishin të mjaftueshme për të mbajtur ritmin me kërkesën.
Black tha se kostoja e trajnimit për një pilot të ri mund të jetë 80,000 dollarë, me kostot totale që arrijnë në 200,000 dollarë kur kombinohen me koston e një diplome bachelor. Ndihma financiare federale është e pamjaftueshme për t’u dhënë studentëve më të varfër një shans të bëhen pilotë. Kërkesa për pilotë do të vazhdojë të rritet, parashikon Black. Më pak se 8% e fuqisë punëtore pilot janë nën moshën 30 vjeç dhe shumë prej tyre po hyjnë në kabinë si një karrierë e dytë.
Por sindikata që përfaqëson shumicën e pilotëve të linjave ajrore amerikane i kërkoi Kongresit kundër ndryshimit të standardeve të kualifikimit dhe trajnimit të pilotëve në një përpjekje për të adresuar mungesën e pilotëve, duke thënë se disa ide do të rrezikonin sigurinë.
Shoqata Rajonale e Linjave Ajrore, që përfaqëson transportuesit që lidhin qytetet e mëdha me aeroportet më të vogla rajonale, vuri në dukje se linjat ajrore nuk janë destinacioni i vetëm për pilotët me atë kualifikim dhe paralajmëroi për një mungesë të konsiderueshme pilotësh që do të përkeqësohet me një “tsunami” të pensioneve. Kompanitë që fluturojnë aeroplanë biznesi ose çarter po punësojnë gjithashtu.
Linjat ajrore kanë mungesë të personelit për momentin, sepse ato nuk u ofrojnë pilotëve paga adekuate dhe kushte cilësore të jetës, dhe për shkak të vendimeve të menaxhimit të marra gjatë pandemisë.
Një propozim për të rritur moshën e pensionit të detyrueshëm me dy vjet në 67 do të shkaktonte dhimbje koke në planifikimin e linjës ajrore, tha ai. Pilotët e lartë të linjave ajrore shpesh fluturojnë linja ndërkombëtare, por rregullat ndërkombëtare kanë një kufi moshe 65. Seanca dëgjimore diskutoi gjithashtu një mungesë të konsiderueshme të diversitetit midis pilotëve që priren të jenë kryesisht meshkuj dhe kryesisht të bardhë, dhe mënyrat e mundshme për të adresuar këtë çështje, e cila gjithashtu mund të ndihmojë në adresimin e çdo mungese piloti.
Kishte një mungesë të pranuar gjerësisht të pilotëve edhe para pandemisë. Linjat ajrore morën miliarda dollarë nga paratë e taksapaguesve gjatë pandemisë, me kushtin për të mos pushuar stafin, në një përpjekje për të siguruar që mungesa të mos përkeqësohej. Por për të kursyer para, shumë linja ajrore ofruan blerje dhe paketa për pension të parakohshëm për të ulur kostot gjatë pandemisë. Pandemia ndërpreu edhe’ tubacionin’ e pilotëve të rinj.
/ SCAN