Pse aeroportet e Cyrihut dhe Gjenevës po vendosin kufizime fluturimi?

Në mes të sezonit veror të udhëtimeve në Zvicër, aeroportet e Cyrihut dhe Gjenevës janë përballur me defekte të ndryshme, duke i detyruar ata të anulojnë ose të vonojnë një sërë fluturimesh.

Shumë udhëtarë që fluturojnë për në ose nga dy aeroportet më të mëdha ndërkombëtare të Zvicrës u është dashur të përballen me disa ndërprerje javët e fundit.

Gjithçka ka të bëjë me problemet, në një formë ose në një tjetër, të Skyguide, sistemit të kontrollit të trafikut ajror të Zvicrës, transmeton albinfo.ch.

Më 25 qershor në Gjenevë shirat e dendur përmbytën bodrumin e kullës së kontrollit, duke ndikuar në ftohjen e qendrës së të dhënave.

“Si rezultat, për shkak të rrezikut të mbinxehjes së sistemeve të kontrollit të trafikut ajror, Skyguide mbylli përkohësisht hapësirën ajrore në zonën e Gjenevës pak pas orës 22:00 për arsye sigurie”, tha agjencia në një deklaratë për shtyp.

Sistemi filloi të funksionojë përsëri normalisht më 26 qershor, me 70 për qind të fluturimeve të planifikuara që mund të ngriheshin dhe të ulen, raporton thelocal.

Skyguide hoqi të gjitha kufizimet e kapacitetit në hapësirën ajrore të Gjenevës më 28 qershor.

Ndërsa problemet e Gjenevës po zgjidheshin, qendra e kontrollit të hapësirës ajrore të Cyrihut po përballej me problemet e veta.

Më 5 korrik, një defekt në softuerin e Skyguide çoi në kufizime masive në Aeroportin e Cyrihut për rreth një orë e gjysmë, duke prekur 68 fluturime: 18 ngritje dhe 19 ulje u desh të anuloheshin, ndërsa 31 fluturime u vonuan deri në dy orë.

Në total, 1,900 pasagjerë u prekën nga prishja e sistemit.

A janë të pazakonta këto probleme?

Probleme të tilla shfaqen herë pas here.

Më e rënda ndodhi në qershor të vitit 2022, kur një mosfunksionim teknik mbylli hapësirën ajrore të Zvicrës për disa orë.

Ekspertët vunë në pikëpyetje nëse një sulm kibernetik ishte fajtor për ndërprerjen, me disa që madje dyshonin Rusinë për këto veprime.

Megjithatë, një hetim zbuloi se mosfunksionimi ishte shkaktuar nga një defekt në një ndërprerës rrjeti – komponenti i rrjetit nuk kishte versionin më të fundit të softuerit.

Në atë kohë, një raport i pavarur hetimor përmbante 14 rekomandime për të parandaluar që prishje të tilla të ndodhin në të ardhmen.

Ato përfshinin ngritjen e një sistemi të menaxhimit të vazhdimësisë së biznesit (BCMS) për të mbrojtur më mirë proceset dhe sistemet kritike për kontrollin e trafikut ajror dhe për të mundësuar operacione alternative.

Dështimet e radhës teknike kishin ndodhur në vitin 2023, duke u shtrirë në gjashtë muajt e parë të 2024-s, domethënë në ato aktuale.

A do të ndikojnë këto defekte në planet tuaja të udhëtimit veror?

Sigurisht, kjo është e vështirë të parashikohet, veçanërisht kur godasin fatkeqësitë natyrore (siç ishte rasti në Gjenevë).

Ajo që është e sigurt është se askush – as Skyguide, linjat ajrore apo pasagjerët – nuk dëshiron që probleme të tilla të përsëriten.

“Këto pengesa kanë një ndikim të madh në sistemin tonë”, u shpreh Oliver Buchhofer, menaxher i operacioneve për linjën ajrore SWISS, transportuesi kryesor në Cyrih dhe Gjenevë. “Nëse ka vonesa, ato janë praktikisht të pamundura të kompensohen në të njëjtën ditë.

Kjo do të thotë që pasagjerët do të mbeten të bllokuar, pasi avioni i tyre nuk mund të ulet apo të ngrihet, për orë të tëra ose ndoshta edhe më gjatë.

Për të parandaluar prishjet teknike nga ndërprerja, apo edhe paralizimi i trafikut ajror, u ngrit një panel i posaçëm ekspertësh pas incidentit në Cyrih më 6 korrik. Ata do të hetojnë se çfarë ka ndodhur saktësisht dhe do të rekomandojnë mënyra për të forcuar sistemin.

A mund të kërkoni kompensim nëse fluturimi juaj ndikohet nga ndërprerje të tilla?

Në parim, as SWISS dhe as ndonjë linjë tjetër ajrore nuk do të ofrojë asnjë kompensim për fluturimet e anuluara për shkak të fatkeqësive natyrore (si stuhitë e Gjenevës) ose defekteve teknike të palëve të treta.

Megjithatë, ata do t’ju rezervojnë përsëri në fluturimin tjetër të disponueshëm dhe do t’ju çojnë në destinacionin tuaj herët a vonë.

Lexo gjithashtu
Total
0
Share