Në panairin e këtij viti në Mynih, prodhuesit bënë një përpjekje për të treguar se si duhet të duket e ardhmja e automjeteve elektrike, gjë që është në përputhje me synimin e qeverisë gjermane për të pasur të paktën 15 milionë automjete elektrike me bateri në rrugë deri në vitin 2030.
Në korrik 2023, 20 % më shumë automjete elektrike u regjistruan në Gjermani sesa në të njëjtën periudhë të vitit të kaluar, dhe hulumtimet më të fundit tregojnë se numri i automjeteve të reja të regjistruara me energji ekskluzivisht nga energjia elektrike, të ashtuquajturat BEV (Automjete Elektrike me Bateri), po rritet dukshëm në Gjermani.
Sidoqoftë, nëse shihen statistikat e plota, d.m.th., numri i automjeteve elektrike në vend, atëherë situata më 1 korrik ishte akoma ndryshe: pjesa e automjeteve elektrike në numrin e përgjithshëm të automjeteve të regjistruara në Gjermani është vetëm 2.4% – janë 1.17 milionë automjete elektrike.
Social Demokratët, të Gjelbrit dhe Demokratët e Lirë liberalë, planifikojnë gjithashtu të rrisin transportin hekurudhor të mallrave me 25% deri në fund të dekadës.
Sipas propozimeve të Komisionit Europian, vetëm automjetet neutrale ndaj CO2 do të regjistrohen në sektorin e transportit në Europë në vitin 2035.
Përsa i përket infrastrukturës së karikimit, mungesa e së cilës konsiderohet si një nga pengesat kryesore për përdorimin më të gjerë të automjeteve elektrike, do të ruhet objektivi aktual të Gjermanisë për 1 milion pika karikimi deri në vitin 2030 – nga rreth 49 mijë që janë sot.
Megjithatë, qeveria do të varet përfundimisht nga kompanitë private për të financuar ndërtimin.
/ SCAN