Mësimi i gjuhës amtare për nxënësit e bashkësive më të vogla etnike kushtëzohet nga disa faktorë në RMV

Përqendrimi në mësimin e gjuhëve të komuniteteve të vogla etnike në Maqedoni vazhdon të jetë i kufizuar, sipas një hulumtimi të kryer nga Administrata për Zhvillimin dhe Promovimin e Arsimit në Gjuhët e Komuniteteve.

Edhe pse ka pasur një progres të caktuar në këtë drejtim, problemet mbeten të përsëritura dhe shteti duhet të marrë masa shtesë për të siguruar që gjuhët e këtyre komuniteteve të jenë më të aksesueshme për fëmijët përmes sistemit arsimor.

Në bazë të hulumtimit, shkollat organizojnë mësim për lëndën zgjedhore Gjuhë dhe Kulturë të një komuniteti të caktuar në një numër të vogël shkollash. Megjithatë, ka shumë sfida në këtë proces. Një prej tyre është mungesa e informacionit për prindërit në lidhje me mundësinë e fëmijëve të tyre për të ndjekur këto mësime në gjuhën e tyre amtare. Për më tepër, mungesa e vullnetit nga drejtuesit e shkollave për të organizuar këto mësime dhe vështirësitë logjistike për fëmijët në disa raste bëjnë që ky proces të jetë edhe më i vështirë.

“Dhe me stafin që kemi, nuk bëhet fjalë për përmirësimin e kompetencave gjuhësore. Shpesh pranohen mësues që nuk plotësojnë kriterin apo normën për personelin mësimor të parashikuar nga kurrikula. Kontrolli mbi cilësinë e mësimdhënies nuk zbatohet. Fatkeqësisht, Administrata nuk i ka ato kredenciale dhe i gjithë mësimi i është lënë mësuesit dhe autoriteteve në shkolla”, tha Ugrenoviq.

Mungesa e teksteve është gjithashtu një problem me të cilin përballen mësuesit e përfshirë në mësimdhënien e gjuhëve të komunitetit. Siç informon Ugrenoviq, në klasat e rregullta nga klasa e parë deri në të pestën ka tekste për gjuhën serbe, për klasën e gjashtë është dorëzuar një dorëshkrim, si dhe është formuar një ekip autori për shkrimin e tekstit për klasën e shtatë, ndërsa. “Gjuha serbe në mësimin zgjedhor nuk mbulohet dhe vazhdon në vazhdimësi.”

Për të adresuar këto sfida, rekomandimet e hulumtimit përfshijnë rishikimin e numrit minimal të nxënësve për të formuar një klasë për lëndën zgjedhore Gjuhë dhe Kulturë e Komunitetit, si dhe sigurimin e trajnimeve të vazhdueshme për mësuesit. Megjithatë, për të arritur këto qëllime, nevojitet një përpjekje e përbashkët nga autoritetet arsimore dhe qeveritare.

Për të rritur ndërgjegjësimin publik për këto çështje, nevojitet një kujdes i veçantë në media për të nxitur diskutimin dhe veprimet e nevojshme për të përmirësuar situatën. Kështu, edukimi i fëmijëve të komuniteteve të vogla etnike do të jetë më i plotë dhe i barabartë me atë të komuniteteve të tjera, duke kontribuar në mbajtjen dhe promovimin e diversitetit kulturor dhe gjuhësor në Maqedoni.

Lexo gjithashtu
Total
0
Share