Jimmy Donaldson ndërtoi një perandori prej 54 milionë dollarësh me shaka të elaboruara dhe dhurata mahnitëse ‘giveaways’. Planet: Të bëhet krijuesi më i njohur në planet! Kanali i tij në YouTube arriti në 130 milionë abonentë në janar 2023, duke e bërë atë të katërtin me më shumë të abonuar në platformë.
Donaldson, i njohur ndryshe si MrBeast, është YouTuber-i më i madh në vend dhe ndoshta, në kohën kur publikohet kjo histori, në botë. “Nëse do të na grabitje, ja ku do të na grabitje”, thotë Donaldson. Paratë ruhen nga një burrë i dashur i quajtur Trejsi, një ish terapist fizik me sy blu të ndezur nga Karolina lindore; ai është një menaxher operacionesh në MrBeast YouTube LLC dhe njerku i themeluesit të saj.
Në kanalin e tij në YouTube, MrBeast, Donaldson është personazhi kryesor, duke joshur 130 milionë abonentët e tij në video luksoze, me vlerë të lartë prodhimi, me miniatura me nuanca të ndezura që kushtojnë 10,000 dollarë secila për t’u prodhuar së bashku me tituj të optimizuar për algoritmin e YouTube.
Në fund të vitit 2020, Donaldson filloi kanalin MrBeast Philanthropy, i cili kontribuon 100 % të të ardhurave të tij në një magazinë që operon me dhurime ushqimore të lëvizshme në të gjithë Karolinën e Veriut lindore dhe thuhet se ka shpërndarë 1,000,563 vakte deri në fund të 2021.
Donaldson ka ndërtuar një perandori multimediale, duke mbledhur të ardhura prej 54 milionë dollarësh në kanalin e tij kryesor vitin e kaluar. Ai gjithashtu ka një zinxhir të kuzhinash, MrBeast Burger, një restorant vetëm për dërgesa me 1600 ekskluzivitete në të gjithë vendin.
Gjatë rrjedhës së më pak se një dekade, Donaldson ka kaluar nga krijimi i videove me komente lojërash në dhomën e tij të gjumit në menaxhimin e 60 punonjësve me kohë të plotë, pa llogaritur kontraktorët e pavarur. Ai ka nisur projekte të ndryshme filantropike të profilit të lartë, si fushata #TeamTrees, në të cilën ai vendosi një synim për të mbjellë 20 milionë pemë në të gjithë botën pasi kishte mbledhur 20 milionë dollarë donacione; dhe #TeamSeas, i cili synon të heqë 30 milionë paund plehra nga oqeani.
Kompania e Donaldson është në procesin e ndërtimit të tre qendrave të mëdha të përmbajtjes dhe prodhimit në qytetin e tij të lindjes Greenville, Karolina e Veriut, një qytet i vogël i mbushur me qendra tregtare, parqe zyrash dhe kampus të Universitetit të Karolinës Lindore.
Në disa aspekte, Donaldson është një lider jo i zakonshëm për një perandori mediatike shumëmilionëshe. I vetë-përshkruar si një introvert, ai shpesh përsërit shqetësimin e tij me bisedat e rastësishme që ka me njerëzit në përditshmëri.
Donaldson e modelon veten sipas heronjve të tij, sipërmarrësve Steve Jobs dhe Elon Musk, portretet e të cilëve zbukurojnë zyrën e tij dhe dhomën e ndenjes së shtëpisë së tij (përfshirë një nga Musk, të blerë në Amazon, të veshur si Napoleon Bonaparte).
Ai lindi në Kansas, fëmija i mesëm nga dy prindër që ishin aktivë në ushtri, me nënën e tij, Sue, që shërbente si roje burgu në Mannheim, Gjermani, përpara se të vendosej në Fort Leavenworth. Ajo tani punon si shefe e përputhshmërisë e MrBeast LLC, duke mbikëqyrur shpenzimet dhe kontratat e kompanisë ndërsa menaxhon punët personale të djalit të saj, siç janë financat e tij. Donaldson thotë se nuk i interesojnë paratë dhe planifikon t’i falë të gjitha para se të vdesë.
Reputacioni i tij si shumë i pasur vjen natyrshëm me shqetësime sigurie. Apartamenti i tij u thye tre ose katër vjet më parë ndërsa ai po xhironte, duke e shtyrë atë të transferohej në një komunitet të mbyllur dhe në një shtëpi me dritare antiplumb dhe dyer të përforcuara trefishtë çeliku. Një truprojë e shoqëron atë sa herë që del në publik në Greenville. Donaldson ka arritur t’i shmangë kritikat pjesërisht sepse ai synon të jetë shumë apolitik, të paktën publikisht.
Gjatë viteve të fundit, ai është larguar nga marifetet që tërheqin vëmendjen në YouTube drejt videove më filantropike. Përveç krijimit të MrBeast Philanthropy, ku CEO Darren Margolias drejton mbledhje javore të ushqimit, si dhe veshjeve me burim nga mallrat e YouTuber, Donaldson u bë viral për lançimin e #TeamTrees në partneritet me Fondacionin Arbor Day, dhe #TeamSeas.
Çuditërisht, për dikë që është i fiksuar në mënyrë të veçantë pas YouTube, Donaldson thotë se nuk shikon më shpesh video në YouTube. Në vend të kësaj, ai është thellësisht i fokusuar tek fusha e vetë-optimizimit. Ai instaloi një palestër në mes të kuzhinës së tij si një mjet motivues, në mënyrë që të mund të stërvitet në vend që të rrëmbejë një snack. Ai lexon rregullisht biografitë e burrave shumë të suksesshëm, dhe më së fundi ka përfunduar një për Michael Jordan. Ai gjithashtu ka punësuar një trajner të jetës, i cili i tha atij se burrat e suksesshëm arrijnë kulmin në 40 vjeç.
Është lloji i qëndrimit që e ka bërë atë të ketë kanalin e katërt më të popullarizuar në YouTube në botë. Por, sigurisht, ai dëshiron të jetë i pari. Për këtë shërbejnë studioja e re, më e madhe, marifetet e çmendura gjithnjë e më të përpunuara, peshkaqenë të gjallë, Lambot me ngjyrë jeshile, kartëmonedhat miliona dollarëshe dhe dhjetëra miliona të tjera në bankë, edhe pse asnjë nga këto nuk duket si e mjaftueshme.
/ SCAN