Nxënësit me nevo0ja të veçanta kanë nevojë për përdorimin ekskluziv të shenjave në komunikim, si gjuha e tyre amtare.
Kështu thotë Marija Bashevska, duke paraqitur kushtet e konstatuara dhe rekomandimet për përmisimin e arsimit, në ditën ndërkombëtare për personat me aftësi të kufizuar.
“Gjithsej 19 mësues e zhvillojnë mësimin teorik dhe praktike, dhe përveç tyre ka të punësuar staf të arsimuar dhe shërbim profesional. Në vitin shkollor 2024/25 shkollohen gjithsej 45 nxënës, që është për 6 nxënës më shumë se vitin e kaluar shkollor, ku 20 nxënës janë me aftësi të kufizuara dëgjim (të shurdhër) të cilët kanë nevojë për përdorimin ekskluziv të shenjave gjuha në komunikim, si gjuha e tyre amtare” – tha Marija Bashevska.
Nga hulumtimi i kryer në DUCOR “Partenija Zografski”-Shkup, Bashevska bëri të ditur se këta persona hasin në vështirësi në procesin edukativo arsimor.
“Veçanërisht shqetësuese janë deklaratat e studentëve, se vlerësimi I njohuritë e tyre nuk bazohen në një vlerësim real të njohurive të marra nga procesin mësimor. Siç kanë deklaruar edhe vetë, nuk marrin cilësi arsimimi dhe janë seriozisht të shqetësuar për të ardhmen e tyre, sepse mendojnë se kanë njohuri të pamjaftueshme për të vazhduar shkollimin kolegj ose për të arritur punësim, gjë që u jep atyre një ndjenjë të pabarazia dhe disavantazhi” – tha Bashevska.
Me qëllim të përmirësimit të cilësisë së procesit arsimor që marrin këta nxënës Bashevska njoftoi se në Ministrinë e Arsimit kanë inicuar kërkesë që Shkolla duhet të sigurojë staf që e di gjuhën e shenjave në nivelin e duhur dhe do të jetë në gjendje të përcjellë përmbajtjet mësimore të kuptueshme për nxënësit me dëmtim të dëgjimit, nga këtu apeluan që Ministria e Arsimit dhe Shkencës të miratoj Ligjë të ri për arsimin e mesëm që do të rregullojë këtë problem që nxënësit me aftësi të kufizuara të përfshihen në shkollat e mesme të rregullta. /tvklan.mk/