Bankat e mëdha po insistojnë për A.I gjeneruese – Por cilat janë rreziqet dhe ‘grackat’?!

Bankat e mëdha dhe kompanitë fintech po grumbullohen gjithnjë e më shumë në inteligjencën artificiale gjeneruese, pasi zhurma që po rrethon teknologjinë më të përfolur të momentit nuk po tregon shenja fluksi, por në të njëjtën kohë ekziston frika e vazhdueshme për grackat dhe rreziqet e mundshme.

Në konferencën fintech Money 20/20 në Amsterdam, Holandë, drejtuesit e huadhënësve të mëdhenj dhe firmave të financave në internet promovuan të mirat e inteligjencës artificiale gjeneruese, duke e quajtur atë një “shpërthim inovacioni” dhe duke thënë se “do të çlirojë inovacionin në fusha që as nuk imagjinohen.” Por në afat të shkurtër, bankat po përpiqen të kuptojnë rastet e përdorimit.

ABN Amro i Holandës është një gjigant bankar që po piloton përdorimin e AI gjeneruese në proceset e saj. Annerie Vreugdenhil, shefe komerciale e divizionit bankar personal dhe të biznesit të ABN Amro, zbuloi në një panel se po përdor teknologjinë për të përmbledhur automatikisht bisedat midis stafit të bankës dhe klientëve. Gjithashtu po e përdor atë për të ndihmuar punonjësit e saj të mbledhin të dhëna për klientët për të ndihmuar në përgjigjen e pyetjeve dhe për të shmangur pyetjet e përsëritura.

Banka është tani në procesin e shkallëzimit të këtyre pilotëve në 200 punonjës dhe po eksploron një numër pilotësh të rinj për të filluar këtë verë. Ndërkohë, në një sesion me dyer të mbyllura mbi aplikimin e AI në shërbimet financiare, dy drejtues bankarë shpjeguan për Reuters se si po përdorin teknologjinë për të përmirësuar kodin e tyre të brendshëm dhe për të analizuar se si po sillen klientët e tyre.

Në të vërtetë, bankat u shfaqën unanime në hezitimin e tyre për të përhapur mjete të ngjashme me ChatGPT në skenarët që përballen me klientët. Një çështje thelbësore është se sistemet e avancuara të AI kërkojnë përpunimin e vëllimeve të mëdha të të dhënave, një mall i ndjeshëm i mbështjellë me të gjitha llojet e rregullave dhe rregulloreve. Si e tillë, në këtë fazë ishte shumë “e rrezikshme” të përfshihej informacione delikate nga klientët.

AI gjenerative është një formë specifike e AI që është në gjendje të prodhojë përmbajtje nga e para. Sistemet marrin të dhëna nga përdoruesi dhe i ushqejnë ato në algoritme të fuqishme të ushqyer nga grupe të dhënash të mëdha për të gjeneruar tekst, imazhe dhe video të reja në një mënyrë që është më njerëzore se shumica e mjeteve të AI tashmë në treg.

Teknologjia u vu në qendër të vëmendjes pas suksesit të teknologjisë së përpunimit të gjuhës GPT të OpenAI. ChatGPT, i cili përdor modele masive gjuhësore për të krijuar përgjigje njerëzore ndaj pyetjeve, ka ndezur një garë armësh midis disa kompanive mbi atë që shihet si “ndryshimi i paradigmës” i radhës në teknologji.

Në mars, shefi i informacionit i Goldman Sachs, Marco Argenti, tha se banka po eksperimenton me mjete gjeneruese të AI brenda për të ndihmuar zhvilluesit e saj të gjenerojnë dhe testojnë automatikisht kodin. Kohët e fundit, në maj, Goldman krijoi startup-in e parë nga inkubatori i brendshëm i bankës, një kompani e mediave sociale e fuqizuar nga AI për përdorim korporativ të quajtur Louisa. Shtytja në AI është pjesë e një përpjekjeje më të madhe nga CEO David Solomon për të përshpejtuar ndryshimin dixhital të bankës.

Morgan Stanley, ndërkohë, po e përdor atë për të informuar këshilltarët e saj financiarë për pyetjet që mund të kenë. Banka ka testuar një chatbot me fuqi OpenAI me 300 këshilltarë deri më tani, me synimin për të ndihmuar në fund të fundit rreth 16,000 këshilltarët e saj në përdorimin e depove të kërkimeve dhe të dhënave të Morgan Stanley, sipas Jeff McMillan, kreu i analitikës dhe të dhënave në divizioni i menaxhimit të pasurisë së firmës.

/ SCAN

Lexo gjithashtu
Total
0
Share