‘Fabrikat e dopaminës toksike dhe të varura’, platformat e mediave sociale na e gërryejnë trurin si nikotina, duke krijuar një dëshirë të vazhdueshme për diçka të shpejtë dhe të harrueshme që nuk na mbush kurrë. Rreth 30 milionë njerëz u regjistruan në Meta’s Threads ditën që u publikua. Një rekord botëror për shkarkime në 24 orë. Ky numër do të ishte edhe më i madh, por aplikacioni aktualisht nuk është i disponueshëm në BE.
I paraqitur nga Mark Zuckerberg si një rival “më miqësor” i Twitter-it, Threads bashkohet me Bluesky, Hive dhe Mastodon, secila duke shpresuar të përfitojë nga prerja e një aplikacioni të dashur zogjsh nga një miliarder Edgelord.
Shumica e këtyre alternativave të Twitter-it kanë arritur reklama të moderuara deri në ato të zakonshme, derisa risia të mbarojë dhe zakonet e vjetra të pushtohen. Kjo është ajo ku Threads ka një avantazh të madh: Shumica e njerëzve tashmë po përdorin Instagramin, me të cilin Threads është i lidhur, duke thjeshtuar procesin e bashkimit me një aplikacion të ri dhe gjetjen e ndjekësve tuaj.
Gjëja e çuditshme në lidhje me Twitter është se sa shumë prej nesh janë ende në këmbë, e urrejnë çdo sekondë dhe janë të vetëdijshëm për problemet e tij, por të paaftë për t’u shkëputur dhe për t’u larguar. Ndoshta të gjithë jemi të varur nga drama ose ndoshta jemi shumë të lodhur mendërisht për t’u kujdesur.
Dikur një mjet për t’u lidhur me njerëzit që në fakt i njihnim ose me të cilët kishim interesa të përbashkëta, media sociale është bërë një gropë amorfe, e fryrë nga reklamat, që përtyp trurin tonë dhe nxjerr hapësirën e vëmendjes. Ka një pakënaqësi dhe mosbesim në rritje ndaj aplikacioneve me një pengesë në treg, ndërkohë që klonimi i funksioneve të platformave të tjera, i nxitur nga kapitalizmi i Zuckerberg, ka krijuar një mbingarkesë dhe lodhje të përgjithshme për përdoruesit.
Shtrohet pyetja: Pse dikush do të donte më shumë aplikacione të mediave sociale që të rrëmojnë ekranin dhe kokën e tyre bazë? Një numër në rritje i të rinjve tashmë po kërkojnë mënyra për të qenë më jashtë linje, me shitjet e “telefonëve memecë” në SHBA në vitin 2022. Ndërkohë, subreddit r/nosurf, i cili i ndihmon njerëzit të reduktojnë kohën para ekranit, ka mbi 212,000 anëtarët.
Kjo nuk do të thotë që media sociale është e gjitha e keqe – ose shkon diku, por ka arritur një pikë kthese që nuk kërkon zëvendësime si zgjidhje, por përkundrazi një ripërcaktim të plotë të asaj që është media sociale. Ndërsa argëtimi nëpërmjet videos u bë monedha kryesore e internetit, stilet më personale dhe të pafrenuara të komunikimit që dikur mbushnin statuset e Facebook rreth vitit 2008, kanë gjetur rrugën e tyre drejt aplikacioneve të mesazheve si Whatsapp ose serverëve të komunitetit si Discord.
Në këtë proces, dallimi midis përmbajtjes së drejtuar nga influencuesit e markës dhe lidhjes më intime e private është humbur, me aplikacione si Facebook dhe Instagram në vend që përpiqen të jenë gjithçka menjëherë; një rrotë kaotike ngjyrash e përmbajtjes së krijuesit e destinuar të shpërthejë.
Nuk ka përgjigje të lehta këtu, por kur dy nga CEO-t më të mëdhenj të teknologjisë në botë po organizojnë një luftë në kafaz përmes platformave të tyre përkatëse të mediave sociale, ne e kemi humbur prej kohësh fijen (Thread).
/ SCAN