Kompania mëmë e Facebook-ut Meta është në një situatë më të vështirë sesa mendohej në fund të vitit 2022, ndaj në vend të shkurtimeve të paralajmëruara prej 15 për qind, mund të pasojnë edhe 11 mijë të tjera, duke e çuar numrin total në 23 mijë. Nga fundi i marsit priten pushime të reja nga puna.
Dhe do të zgjidhen si të mëparshmet: në bazë të rezultateve që tregojnë në një periudhë 30-ditore. Kriteret për një gjë të tillë i dinë vetëm menaxherët në kompani.
Bëhet fjalë për uljen e numrit të punonjësve për shkak të riorganizimit të brendshëm të biznesit, një lëvizje që synon të shmangë një “prerje” më zyrtare të fuqisë punëtore. Në këtë mënyrë Meta në fakt thotë se jo të gjitha departamentet janë në gjendje të kenë një numër identik personash në raport me nevojat e kompanisë.
E gjithë kjo vjen pas një tremujori të dytë të dobët të vitit të kaluar, në të cilin kostot u rritën me 22 për qind nga viti në vit në gati 20.4 miliardë dollarë. Dhe kjo është ende pasojë e kthesës drejt metaversit.
Edhe pse CEO dhe themeluesi i Meta-s, Mark Zuckerberg, tha në maj 2022 se në fakt do të duhej deri në fund të dekadës për të hedhur themelet për atë që sjell metaverse, dhe se pas vitit 2030, “një periudhë jashtëzakonisht fitimprurëse për kompaninë” do të pasonte, po “shkarkohen” tashmë pas disa muajsh biznes më të keq se sa janë mësuar në Meta.
Më konkretisht, tremujori i fundit i vitit 2021 ishte i pari në të cilin u regjistrua një mungesë përdoruesish ditorë – një milion prej tyre. Më pas pasoi një situatë identike negative në tremujorin e parë dhe të dytë të përmendur, prandaj u morën këto vendime të vështira.
Megjithatë, më e keqja nga të gjitha është se në tremujorin e dytë, për herë të parë në historinë e Meta-s dhe dikur Facebook, u regjistrua një rënie e të ardhurave me bazë vjetore. Por, pakkush mund të habitet për gjithçka, sepse që nga viti 2016 me zgjedhjet e diskutueshme për presidentin amerikan, për sa i përket asaj që Facebook përfaqësonte për ta, imazhi i platformës dhe kompanisë është përkeqësuar.
Së bashku me hetimet masive, presionet, shkeljet e vërtetuara të rregulloreve dhe ligjeve dhe perceptimin e keq në publik, mbërriti iOS 14, gjë që e bëri shumë më të vështirë gjurmimin e përdoruesve dhe vendosjen e reklamave në drejtimin e tyre. Në fund të fundit, thjesht tregoi se pa cenuar privatësinë e përdoruesve dhe pa praktika që janë të paktën të dyshimta, Facebook po humbet terren. Ashtu si Google, ose Alfabeti.
Në fakt, kjo përpjekje e Meta-s është një shembull i drejtimit në të cilin duhet të shkojnë përgjegjësit dhe të vendosin kështu një ekuilibër që u ekzekutua “gjatë rrugës”, pas së cilës kompanitë e mëdha të teknologjisë u kthyen në një botë për veten e tyre, e cila funksionon sipas disave rregullave të veta, shkruan ICT Business.